Treeningud

STEP&ABS (60 min.)

Tunni esimeses osas sooritatakse sammukombinatsioone stepipingil, teise osas treenitakse kere- ja korsetilihastele. Sobib pigem edasijõudnutele.

BODY&STEP (60 min.)

Lihtsam versioon stepitunnist, 20 minutit liikuvat ja 30 minutit lihastreeningut kogu keha lihastele. Sobib ka algajatele.

INTERVALTONE (60 min.)

Dünaamiline ja vaheldusrikas treening, algab lihtsa soojendusega, puuduvad kombinatsioonid. Harjutused on jõukohased kõigile, treening toimub oma keha raskusel.

STEP/TONE (60 min.)

Tunni esimeses osas sooritatakse sammukombinatsioone stepipingil, teises treenitakse kõiki suuremaid lihasgruppe. Sobib nii algajatele kui edasijõudnutele.

TOTAL BODY (60 min.)

Ülesehituselt lihtne, kuid tõhus lihasvastupidavustreening, kasutatakse erinevaid vahendeid( stepid, hantlid, pallid, tubed, jne.) Sobib ka algajatele.

K/S/T (KÕHT/SELG/TUHAR) (60 min.)

Tund algab kerge soojendusega, põhiosas treenitakse kõhu-, selja- ja tuharalihaseid. Kasutatakse erinevaid vahendeid.

BODYART RECOVERY (60 min.)

Robert Steinbacheri poolt loodud funktsionaalne keha&meele treening, mis baseerub viiel traditsioonilisel Hiina meditsiini elemendil. Harjutused on mõjutatud nii joogast, füsioteraapiast, erinevatest idamaistest tehnikatest kui ka tavapärasest jõutreeningust. Bodyart Recovery moodulis on kasutatud nii meditsiinilisi kui ortopeedilisi aspekte. Rahulik ja tasakaalustatud treening, sobib kõigile.

FITBALL

Moodul keskendub teadlikkuse tõstmisele, et vabaneda koguneneud stressist, ebafunktsinaalsest liikumisest ja halvast kehahoiakust ning saavutada vaimne tasakaal.

PILATES (60 min.)

Pilates on süsteemne treening, süsteemi põhieesmärgiks on kerelihaste tugevdamine, lülisamba stabiliseerimine ning füüsilise ja vaimse tasakaalu saavutamine.

PILATESFUN (60 min.)

Energiline tund, kus Pilatese elemendid on seatud muusikasse. Tugevdavad ja stabiliseerivad harjutused arendavad painduvust ja tasakaalu. Sobib kõigile.

ABS EXPRESS (60 min.)

Keskendutakse vaid kere- ja korsetilihaste treeningule.